søndag 26. september 2010

Kamerabevegelser

Denne uken så fikk vi i oppgave om å være litt mer kreativ med kamera. Vi prøvde
masse forskjellige ting med kamera som, tilting, skyving, og panorering.
Hva vi oppnar med dette er at det er en annen måte å ta bilder på en litt mer kreativ måte :-)
Her har jeg tatt noen bilder som dere kan få se.


Her har jeg rotert kamera når jeg tok bildet.
Innstillinger: S
Blender: f/8
ISO - 200




Her har jeg bruk panorering, og dratt kamera til siden i det jeg tok bildet.
Innstillinger: S
f/32
ISO - 800

 Her har jeg brukt tilting.Dytte kameraet ned mot bakken.
Innstillinger: S
f/29
ISO - 800


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. hallo Lena.
    Her har du tre gode eksempler på kreativ fotografering med rotering panorering og tilting. Jeg likte godt bilde i tilting, det blå uklare skiltet i bildet er et bra blikkfang, kanskje det hadde vært ennå bedre om du hadde fått skiltet litt mer i det gyldne snitt, (litt mer ut til siden). Fortsett å eksperimentere, ta mange bilder, velg ut, slett bilder og gjem på de beste

    SvarSlett